Monday, August 2, 2010

need a big hug


بعضی وقتا احساس میکنم قویترین زن دنیام ،اما بعضی وقتا ،مثل یه بچه یی میشم که دلش میخواد توی یه اغوش بزرگ ,گم بشه

No comments: