Wednesday, December 7, 2011

Event

 خدا را شکر که عاشورا جای  Event  های داخلی را پر میکند.
هیجاناتشان را اینگونه تخلیه میکنند چیزی شبیه Halloween .
هر بار که نگاهشون میکردم با خودم میگفتم: آیا هنوز این مردمان لیاقت بیشترین ها رو دارن؟
همین مردمانی که عاشورای سالهای پیش را فراموش کردن.زمانی که صف های غذاهای نذری پر میشوند کدام یک یاد ادم آدم های دربند میکنند.