می خوام داد بزنم که نمیخوام بزرگ بشم, میخوام از من تا حد یه بچه انتظار داشته باشید نه بیشتر
از همون بچه هایی که تا میومدن تو خونه آروم حرف میزدن که چیزی از بهم ریختگی اوضاع نفهمن , که نکنه به درسش لطمه بخوره که نکنه آسیب روحی ببینه.
نمیخوام همه چیو بدونم
میخوام یه بچه باشم تا یه دوست
میخوام جای هیچ کسی عوض نشه
مگه میتونم تو این شرایط بی تفاوت باشم!!
جقدر این روزا بهت احتیاج دارم برهان
No comments:
Post a Comment