Wednesday, December 11, 2013

دختر قوی

دختر قوی هم گریه می‌کنه  شاید حتی زیادتر ،عمیقتر.
دختر قوی صبح که می‌شه و هرچی‌ فکر منفی‌ و خسته کننده میاد تو سرشو نگاه می‌کنه ،غر می‌زنه، گله می‌کنه ، سر خودش داد می‌زنه ،دلش برای مامانش تنگ می‌شه،دلش برای دوستش ،محیط کارش تنگ می‌شه.دلش برای همون کسی‌ که گذشت و رفتش هم تنگ می‌شه.
اما اشکاشو پاک میکن میگه خودت دوست داری تجربه کنی‌ و دنبال سختی میگردی تا فرق کنی‌ با سال قبلت 
اینا همه دردسر داره ،دلتنگی‌ داره ،سختی داره، همچی‌ داره .تازه سرما  ۲۰- هم داره.
پا می‌شه  و هر کاری لازم برای اون روز ،فقط همون روز انجام میده
آره دختر قوی هم همه این رو داره ولی‌  درکنارش جسارت هم داره که ادامه میده

No comments: