Monday, April 18, 2011

زمان خودش

به نظر من شانس را اگر بخواهیم معنی کنیم فقط اینگونه میشه توجیه کرد:اتفاقی که برات خوبه و تو دوست داری که اتفاق بیفته درست در زمان خودش ,نه زودتر نه دیرتر,همون موقع که لازمش داری

آرزوهام رو یادم نرفته وهر چقدر هم که بهم برچسب ایده الیست بزنن باز هم کوتاه نمیامم اما یادت باشه موقع هایی که از اون بالا بالا ها نگاه می کنی و اخم میکنی و بهم میگی بازم کم اوردی بدون که مساله کم اوردن نیست,یکم با زمان مشکل پیدا کردم


No comments: