گاهی خودمان
Monday, June 13, 2011
احترام به خود
این روز ها بدهیات را تمرین میکنیم , تمرین احترام به خود ،تمرین خود دوست داشتن،در عین داشتن احساسات ناب .راستی چه میشود که
!!گاهی این دوست داشتن ها سخت میشوند
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment