Monday, June 13, 2011

احترام به خود

این روز ها بدهیات را تمرین میکنیم , تمرین احترام به خود ،تمرین خود دوست داشتن،در عین داشتن احساسات ناب .راستی چه میشود که



!!گاهی این دوست داشتن ها سخت میشوند

No comments: