Thursday, October 11, 2012

برگشته ایم

تازگی ها یلخی شده ایم
 تازگی ها تمام سعی مان را میکنیم تا محیط نا آرم بر ما غالب نشود
تازگی ها برگشته ایم به همان سبک وسیاق خودمان و چقدر می چسبد همان احساستی , قوی, که حرف های آدم ها  را به بیخیالی می گرفت.
همان که با شرابی و ته سیگاری دل خوش بود.
چقدر به مذاق مان خوش می آید  وقتی خلاف عادت تمام مردمان صبوری میکنیم عشق می ورزیم, شاید حتی عصبانی می شویم وگاهی قهقه ای از ته دل سر میدهیم.
انگاری این گونه به خودمان ثابت کرده ایم که از پس همه چیز بر می آییم. 

No comments: