Monday, August 27, 2012

حس های یک دفعه ای


امروز دلم میخواست یا یه بچه داشتم یا یه سگ .می بردمش پارک.از این که کلی خوشحالی میکنه بابت بازی کردن توی پارک , منم خوشحال می شدم

No comments: