چه خوب است این روزها که کسی صدای ذهن ما را نمی شنود.نعمت بزرگیست
اگر قرار بود هر آنچه که ذهنت در تو زمزه میکرد را مخاطب بشنود حس امیننتی وجود نداشت.
این روزها به مذاقمان میچسبد.
روزهایی که چشم هایمان صد بار بلندتر از صدایمان فریاد میزدند، هر آنچه در ذهن کوچکمان بود. روزهای دور نزدیک
اگر قرار بود هر آنچه که ذهنت در تو زمزه میکرد را مخاطب بشنود حس امیننتی وجود نداشت.
این روزها به مذاقمان میچسبد.
روزهایی که چشم هایمان صد بار بلندتر از صدایمان فریاد میزدند، هر آنچه در ذهن کوچکمان بود. روزهای دور نزدیک
No comments:
Post a Comment