دیگر اینجا هم احساس غریبگی میکنم.
حتی در خانه کوچک خودم که تمام خودم بودن را درش شریک میشدم.
چه حس بدیست وقتی اعتمادت را نسبت بکسی از دست میدهی
نگرانم میکنند وقتی احساس میکنم حرفهای دلم به اندازه حرفهای دل خودت در سینه ات نگه داشته نمیشود.
No comments:
Post a Comment