Sunday, May 4, 2014

آدمهای از سر تنهایی‌

هر از چند گاهی باید برگردی و نگاه کنی‌.
نگاه کنی‌ ببینی‌ آیا آدمهای اطرافت رو از سر تنهایی‌ انتخاب کردی ؟
چقدر وقت با این نوع ادامها میگذروندی اگر اینجا نبودیم؟!!!
بر فرض مثال تنها‌یی...
باید چه کرد؟ با ایدئولوژی جلو رفت یا دنبال راه حل بود ؟
روزها و شبهای که با مغزت زیاد حرف میزنی‌ و شاید  یک هزارمو اون جواب نمیگیری
حالا دیگه بعد از اندی سال  تمام اتفاق هارو درونت خودت جستجو میکنی‌.تموم شدن اون روز‌هایی‌ که چون و چرایی داشتن.
سرگشتگی که مدام به زبون میاری( توی دل خودت) و تا پیداش نکنی‌ آروم نمیشی‌
از اول بساز از اول پیدا کن 
یه روزی یه جایی باید اتفاق می افتاد

خواسته یا ناخواسته

No comments: