هر از چند گاهی باید برگردی و نگاه کنی.
نگاه کنی ببینی آیا آدمهای اطرافت رو از سر تنهایی انتخاب کردی ؟
چقدر وقت با این نوع ادامها میگذروندی اگر اینجا نبودیم؟!!!
چقدر وقت با این نوع ادامها میگذروندی اگر اینجا نبودیم؟!!!
بر فرض مثال تنهایی...
باید چه کرد؟ با ایدئولوژی جلو رفت یا دنبال راه حل بود ؟
روزها و شبهای که با مغزت زیاد حرف میزنی و شاید یک هزارمو اون جواب نمیگیری
حالا دیگه بعد از اندی سال تمام اتفاق هارو درونت خودت جستجو میکنی.تموم شدن اون روزهایی که چون و چرایی داشتن.
سرگشتگی که مدام به زبون میاری( توی دل خودت) و تا پیداش نکنی آروم نمیشی
از اول بساز از اول پیدا کن
یه روزی یه جایی باید اتفاق می افتاد
خواسته یا ناخواسته
No comments:
Post a Comment