Friday, February 14, 2014

سرباز

این و یادت باشه یه زمان‌هایی‌ توی جنگ هست که نمی‌دونی و نمیتونی‌ به سرباز بگی‌ چی‌ می‌شه
یا آخر جنگ چه جوری تموم میشه .اگه اینو بهش بگی‌ نمیتونه بجنگه چون نا امید می‌شه
اما باید بش بگی‌ زود باش بجنگ چون اگه نجنگی جونت تو خطر ،جون سالم بدر نمی‌بری الان ،همین الان!
و اونجاست که اون همون لحظه برای نجات جون خودشم که شده پا میشه، در غیر این صورت ازش نخواه خیلی‌ ایده‌آل گرا و مثبت اندیش به جنگ نگاه کنه و انتظار داشت باشه که تا آخرش پر از انرژی بمونه

No comments: