گاهی نه، همیشه به حست اعتماد کن
باور کن دروغ نمیگوید
از لابلای تار و پود منطقت گذر کن
شب نصفه شب ،بیخوابی سراغی میگرد از تو به او هم اعتماد کن
بد از ده سال سراغش را بگیر و بگو سلام،مرا به یاد داری؟
رنگها را برروی سفیدی کاغذ بدون خط میگذاشتم
از همان ابتدا فهمیده بودی مرا با خط و خطوط کاری نیست
رنگها را یک بار بگذار برای همیشه،
جایی نمیرسیم اما قرار هم نیست در زندگی همیشه رسید همیشه بدست آورد
گاهی باید داشته باشی و لذت ببری
No comments:
Post a Comment