Thursday, February 12, 2015

چای دم کشیده و هاکی

جمعه ، کار که تموم می‌شه ،خودت و از باد وحشی اینجا نجات میدی . بلاخره به خونه میرسی‌.

چای رو میز‌اری تا دم بکشه ،موبایلت و روی ساند کلود روشن میکنی‌ تا صدای  نامجو رو زمزمه کنه.

به گیاه‌های قد نیم قدت سر میزنی. بهشون آب میدی ،باهشون حرف میزنی

چای که دم کشید تلوزیون رو روشن میکنی‌، روی کاناپه لم میدی تا خستگی‌ ۸ ساعت نشتن روی صندلی رو در کنی‌.

کانال TVO  روانتخاب میکنی‌ و میشینی‌ بازی هاکی نگاه میکنی‌ شاید چند باری هم از هیجان بلند میشی‌

این می‌شه که به زندگی دو فرهنگ عادت میکنی و لذت میبری

No comments: