داستان این شبکه های اجتماعی روز به روز جالبتر میشه و ازطرفی غمانگیزتر.فکر کنم روزی میاد که وقتی یه نفر توی اینستاگرمش قصد خودکشی شو در میون میذاره یا همون شر میکنه آدمها براش لایک میزنن
! حتی به مغز کوچیکشون خطور نمیکنه که شاید بهتر باشه به جای لایک زدن حالش روبپرسن
!!اصلا دوست ندارم تو این جور دنیا با این جور آدمها یکجا زندگی کنم
No comments:
Post a Comment