هنوز یه آهنگی هست که دلم من رو میبره به همون جا که میخوام
به همون جا که هیچ کی نیست , حتی خود او
به همون جا که هیچ کی نیست , حتی خود او
از شنیدن این آهنگ شاید هفت هشت سالگی میگذره و من هنوز بخوبی یادم هست که چه کسی این آهنگ رو اولین بار برای من فرستاد
.....شاید اون موقع خودش بدون هیچ دلیلی اون آهنگ رو انتخاب کرد و برای من فرستاد. شاید هم
ولی هنوزآهنگ شکوه نامجو جای خاصی تو قلب من داره. هنوز هم با دونستن همه واقعیتی که وجود داره گوشش میکنم و خودم رو تو دنیایی که دوست دارم رها میکنم
!من و این آهنگ, بدون او، چنان باهم رفیق شدیم که فقط خودمون راز این آهنگ رو میدونیم و بس
No comments:
Post a Comment