خواستم بگویم خدا حافظ
گفتم میگتی :گفته بودم قبلا
خواستم بگویم بغضم در سکوتم حل شد
گفتم میگفتی:مگر هنوز هم دل خوری؟
خواستم بگویم من تو را جور دیگر باور کرده بودم که آن شد
با خودم گفتم،مگر یادت رفته که باورهای قشنگ در وبلاگها پست میشوند
برای همین بی خدا حافظ رفتم
راست گفتی پسر جان داستان من عامه پسند نبود
گفتم میگتی :گفته بودم قبلا
خواستم بگویم بغضم در سکوتم حل شد
گفتم میگفتی:مگر هنوز هم دل خوری؟
خواستم بگویم من تو را جور دیگر باور کرده بودم که آن شد
با خودم گفتم،مگر یادت رفته که باورهای قشنگ در وبلاگها پست میشوند
برای همین بی خدا حافظ رفتم
راست گفتی پسر جان داستان من عامه پسند نبود
No comments:
Post a Comment