Tuesday, November 3, 2009

دلتنگی‌

.دلم برایت تنگ شد،با آنکه هنوز دلگیرم
.دلم برایت تنگ شد ،با اینکه نزدیکی‌ تو با من کوتاه بود
.دلم برایت تنگ شد ،با آنکه چشمانت خبر از عشقی‌ دیگر میدادند
.دلم برایت تنگ شد، با آنکه ،مرا نفهمیده رها کردی
.دلم برایت تنگ شد ،یهو بیخبر از همه‌جا
.و جوابم ،برای دلم سکوت بود و بس
نه ماخزه‌ای نه پشیمانی نه شئعفی
.فقط دلم برایت تنگ شد
.بقول نیلو دل است دیگر ،میگیرد ،تنگ میشود
!!فقط گاهی‌ متعجبم می‌کند

No comments: