مملکت جالبی داریم ما به خدا،اگه ۷:۵ دقیقت بشه ۷:۱۰ دقیقه ای دیرتر بزنی از خونه بیرون ،میخوری به یه ترافیک سنگین !!!! بودنم مثل همه چیز، تو این مملکت وارونستon time
مملکت جالبی داریم ما به خدا،اگه ۷:۵ دقیقت بشه ۷:۱۰
دقیقه ای دیرتر بزنی از خونه بیرون ،میخوری به یه ترافیک سنگین
!!!! بودنم مثل همه چیز، تو این مملکت وارونستon time
Post a Comment
No comments:
Post a Comment