Monday, November 2, 2009

on time

مملکت جالبی‌ داریم ما به خدا،اگه ۷:۵ دقیقت بشه ۷:۱۰

دقیقه ای دیرتر بزنی‌ از خونه بیرون ،می‌خوری به یه ترافیک سنگین

!!!! بودنم مثل همه چیز، تو این مملکت وارونستon time

No comments: