همیشه در سال یک روز هست که برای تو خاصترین روز میشه،انگار خدا اون روز رو به نام تو سند زده و تو فکر میکنی اون روز مال خود خودت ،آرزوهات و مرور میکنی ، وقتی نگاه میکنم بهشون ،میبینم هر سال باهم دیگه فرق داشتن،وقتی میگم آرزو نه این که برای گفتنش فکر کنی ها ،همونهایی که به ذهنت میرسن. اگه فکر کردی و گفتی ،بدون که هنوز آرزو نشدن ،یا حداقل از آب او گل در نیومدن. آقای خدا؛ بهتر نبود اون روز به ما یه هدیه میدادی!!،مثلا یکی از آرزوها مون رو،همون موقع، درجا بر آورده میکردی،اون وقت شاید هیچ کس روز تولدش رو از یاد نمیبرد،چون همه به امید یه روز خاص زندگیشون رو ادامه میدادن،شاید اون وقت ادمهایی مثل من ،بودنت رو بیشتر احساس میکردن چه خوب میشد اگه میشد
Friday, October 2, 2009
یه روز خاص
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment