بچه بودم قایم (موشک)باشک دوست داشتم،نکنه حالا تو یاد بچگیهای من میکنی من تو رو گم کردم یا تو منو؟کاش حداقل یک زمان همدیگرو پیدا کنیم
بچه بودم قایم (موشک)باشک دوست داشتم،نکنه حالا تو یاد بچگیهای من میکنی
من تو رو گم کردم یا تو منو؟کاش حداقل یک زمان همدیگرو پیدا کنیم
Post a Comment
No comments:
Post a Comment