Monday, October 26, 2009

قایم (موشک)باشک

بچه بودم قایم (موشک)باشک دوست داشتم،نکنه حالا تو یاد بچگی‌‌های من میکنی‌

من تو رو گم کردم یا تو منو؟کاش حداقل یک زمان همدیگرو پیدا کنیم

No comments: