گاهی خودمان
Monday, October 26, 2009
بی خبر
هرشب بی آن که بدانم برایت دعا میکنم،و تو ،بی خبر از همه جا
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment