Tuesday, December 9, 2008

شکر


چند تا شیون مونده تا ، لبخند من؟

چند تا بوسه مونده تا ،عاشق شدن؟

انصاف نیست وقتی‌ خوشحالم و راضیم ننویسم

احساس خوبیه وقتی‌ حس میکنی‌ یکی‌ از اون بالا بالا‌ها نگاهشو ازت دریغ نمیکنه

همین یه نیم نگاه ،مارا بس.

که تمام تنهایم پر میشود

1 comment:

Niloufar said...

Welcome sweete pie :)