چند تا شیون مونده تا ، لبخند من؟ چند تا بوسه مونده تا ،عاشق شدن؟ انصاف نیست وقتی خوشحالم و راضیم ننویسم احساس خوبیه وقتی حس میکنی یکی از اون بالا بالاها نگاهشو ازت دریغ نمیکنه همین یه نیم نگاه ،مارا بس. که تمام تنهایم پر میشود
چند تا شیون مونده تا ، لبخند من؟
چند تا بوسه مونده تا ،عاشق شدن؟
انصاف نیست وقتی خوشحالم و راضیم ننویسم
احساس خوبیه وقتی حس میکنی یکی از اون بالا بالاها نگاهشو ازت دریغ نمیکنه
همین یه نیم نگاه ،مارا بس.
که تمام تنهایم پر میشود
Welcome sweete pie :)
Post a Comment
1 comment:
Welcome sweete pie :)
Post a Comment