Saturday, December 6, 2008

nothing


فریادهایم را کلمه می‌کنم،هق هق‌هایم را لغت و همه را مثل آب ریخته روی دفترم میریزم

حس میکنی‌ درد کلمه هایم را؟حس میکنی‌ خستگی‌ام را؟ته مانده انرژی‌ام را فقط مینویسم و میخوانم

این دنیا توقع مرا برای همچیز و همه کس گرفته

سکوت می‌کنیم که بهتر از آن ،مرا چیزی نیست

No comments: