
فریادهایم را کلمه میکنم،هق هقهایم را لغت و همه را مثل آب ریخته روی دفترم میریزم
حس میکنی درد کلمه هایم را؟حس میکنی خستگیام را؟ته مانده انرژیام را فقط مینویسم و میخوانم
این دنیا توقع مرا برای همچیز و همه کس گرفته
سکوت میکنیم که بهتر از آن ،مرا چیزی نیست
No comments:
Post a Comment