Friday, February 19, 2010

ممنون

بدون اینکه از زندگی‌ هم بخوایم چیزی بدونیم و حتی کنجکاوی کنیم, حس های گم شدمون روسهیم میشیم ,و ارامش میگیریم .بدون توقع!!.

ممنون دوستم ,ممنون از اینکه هستی‌

No comments: