بدون اینکه از زندگی هم بخوایم چیزی بدونیم و حتی کنجکاوی کنیم, حس های گم شدمون روسهیم میشیم ,و ارامش میگیریم .بدون توقع!!.
ممنون دوستم ,ممنون از اینکه هستی
Post a Comment
No comments:
Post a Comment